Onsdag

Vädret är kaos idag! det är kallt, blåser som fan!
massa olyckor har hänt idag pga vädret.
bussarna blev inställda ett tag.
skolan börja kl 13:00 men fick sluta 14:00, för annars hade jag inte kommit hem men såklart börja bussarna gå igen vid 15 tiden.
Såg en dam cykla och såklart ramla hon, vem fan cyklar i snöväder?
Tyckte synd om barn som vänta på bussen när den inte åkte... Dom va inte ens varmklädda, inga vantar, inga bra skor... :(

God Jul eller något?
 
Har suttit hemma hos Dennis sen jag sluta men ska röra mig hem snart. Måste ju ut med Elly o så.

Vintern är mysigt om man är inomhus men och vara ute i vinterväder, usch nej funkar inte.
Ska vara sol, varmt & skönt!
Därför vill jag utomlands!

Vart vill man helst vara om man tittar på bilderna?
mitt svar: VÄRMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback