YEAH!

Går dagen va fan kul, fast det kom några konflikter men men det hör till festande!
vet inte hur länge sen jag fick dansa så mycket som jag gjorde igår?!
(kanske är inte bästa dansaren men det är bland det bästa man kan göra!!!)
vi festa ungefär till kl 4 på morgonen, så dom som sover över hos mig, vi sov nästan bort hela dagen, haha :)

Skulle va kul och ha fler hemma fester men är ju lite svårt när man har småsyskon :(
när chansen kommer igen så tar man dom!

Idag vart det film mys ist, inte för att någon av oss orka festa vidare, en dag till men kändes skönt och ta det lugnt tsm :)
umgås, laga mat osv :)

Strax ska jag och dennis gå och lägga oss, vi titta nyss på filmen "Gone" som har kommit ut i år, den var väl helt okej!

PUSSYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback