Fredag

Hej!
Slutade skolan för ett tag sen.
Hade en kund som jag gjorde slingor på.
Resultatet vart mycket bättre än vad jag trodde, tanke på att kunden hade nästan bara har grått hår.
Sen träna jag på utväxt färgning och på rulla permanent till provet som man ska ha i mars...

Känns så skönt och veta att nästa fredag kan man ligga och sova hur länge man vill utan och bry sig vad klockan är, sen kommer jag inte behöva bry mig om klockan på flera veckor för att jag får jullov nästa torsdag.
Det är helt sjukt att det är snart julafton!
Vad har ni önskat och få i julklapp? :)

Dagen efter fyller jag 18år!
Det är på tiden att man blir 18!
Har nästan bara äldre vänner så nu kommer jag kunna gö exakt samma saker som dom.
Krogen, kryssning, köpa tobak, få ett "vuxen" bankkort, beställa saker från nätet, åka utomlands.
Man får helt enkelt göra massa saker när man fyller 18 men det finns mycket negativa saker också som händer när man blir 18, tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback