My Birthday

Hellu!
Igår fyllde jag 18 år!
Min dag såg ut så här:
På morgonen åkte man iväg till några släktingar och åt julbord.
Sen åkte jag hem till mamma och fika.
Sedan kom det lite gäster till mamma också.
 
Sen på kvällen åkte jag hem till pappa för skulle ha förfest där innan man skulle dra ut på krogen.
Vi var några personer som drack hos mig och sen va det bara jag, Ellen och Sanna som drog ut på krogen.
Efter krogen träffa man några killkompisar och snurra runt lite här och där med dom.
Sov hemma hos Sanna helt ensam i hennes stora säng ;)
 
Jag vill bara säga ett STORT tack till alla inblandade igår.
Jag hade det as roligt, även fast det va massa stress och krongel, innan min kväll börja bli bättre.
Tror inte man kunde fått så mycket bättre 18-års dag!
och tack för alla fina presenter! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback