I'm Back!

Hej!
Kom hem för en stund sen från våran båt resa.
Jag har haft en väldigt trevlig helg!
 
Torsdag:
Det vi gjorde första dagen var och spela kort + pingis , sola, bada, basta, supa.
 
Fredag/Midsommar:
Man hade lagt bord på rad för alla skulle sitta med varandra för äta mat,  inte för lax, sill och allt annat man brukar äta på midsommar är inte direkt min grej.
Jag satt och åt kycklingsallad mycket godare! ;)
 
Efter maten så hade vi en tipspromenad, frågor om båtar och jag kunde ingen fråga så jag gissa på alla.
Fick 5 rätt av 12, det var ändå jätte bra, kom på femte plats och vann en pool.
Sen var det en fråga "hur mycket kosta godiset i skålen" den som kom närmast det rätta svaret vann godiset + skålen.
Vem tror ni vann?
Jo, jag gissa på 65kr och godiset kosta 69kr.
Alla andra gissa mellan 20-40kr.
 
Efter det vart det fika, jordbubbstårta så gott men kan inte äta för mycket grädde, mår illa annars.
Ja sen söp man hela kvällen/natten.
 
Lördag: Tog man det bara lugnt framför tv:n, ja sen gjorde man inget.
Söndag: Blev väckt precis innan vi skulle dra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback