Onsdag

Hej!
Min valborg firande vart att man festa hemma hos en vän.
Jag hade kul men varje fest har väl sin upp & ner gångar.
Åt donken mitt på natten, kom hem till Dennis mellan kl 5-6 tiden på morgonen, vi var väldigt trötta så vi somna nästan på direkten.
 
Vakna idag vid 3 tiden... jag trodde att klockan va runt 12 tiden men nej där hade jag fel.
Slösa halva dagen med att sova och känns inte som att det är kväll snart.
Kommer nog ha svårt och somna inatt men det är bara och gö det för har skola imorgon.
 
Beställde svarta Fanny Lyckman For Estradeur /Killer Platform idag.
Det var inte lätt och få tag på dom!
I måndags fanns skorna på Nelly, slt 36, 37 och 39.
Tisdags fanns dom inte kvar och idag fanns bara slt 39 kvar, hoppas verkligen att dom passar bra för egentligen har jag 36-38 på skor beroende på vad det är för skor.
Mina andra 3 platåskor har slt 37.
Dom kommer va lite förstora det vet jag redan i förväg men har verkligen fastna för dom och därför beställde jag.
Får dom på fredag eller på måndag och såklart hoppas jag att dom kommer så fort som möjligt!
Den andra andledningen varför jag köpte skorna är för Nelly är osäkra på om dom ska få in fler sånna skor och vill inte riskrea det, så därför köpte jag slt 39.
 
PUSSYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback