Tisdag

Hej!
Idag stanna jag hemma från praktiken för när jag vakna var jag helt slut i kroppen och huvudet...
Kändes som att jag hade dagen innan tränat hårt som fan och sen på kvällen vart på fest och dansa röven av mig och att det hade vart väldigt livat...
Fast sannigen är att jag drog och träffa Sanna efter skolan och vi satt och snacka ute på hennes altan och åt god mat, sen när man kom hem satt man framför tv:n....
Såå ja min fråga är, håller jag på och bli sjuk eller??
 
Imorgon ska jag och min klass iväg till Västerås kl 12:00 besöka en hårsalong, sen efter det får vi väl säkert få shoppa runt som vi fick göra när vi var i Stockholm men har inga pengar...
Fast när man kommer tbx till Eskilstuna ska jag iväg och grilla med lite folk kommer ju bli kul! :)
 
Torsdag och fredag ska det va någon festival på skolan, så egentligen har man en chilla vecka men man kunde ju göra roligare saker?!
 
PUSSYS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback