Torsdag

Hellu!
Idag när jag tänkte sätta mig vid min skoldator så kom jag inte in på själva datorn...
För igår var jag tvungen och byta lösenord.
Jag vet vad lösenordet är för något men  tror att jag har råkat trycka på fel bokstäver när jag bytte.
Kan inte logga in på de nya eller gamla lösenordet.
Jag som skulle skriva en uppsats.
Men som tur ska den lämnas in på tisdag och innan dess har jag nog fixat mitt problem med lösenordet.

Jag känner mig så himla smart eller inte.
Sjukt irriterad bara :(

Jag och Sanna var nyss på Willys och köpte choklad och hårfärg.
Sanna behöver ju blondering och den här veckan har dom erbjudande på Moods färger bara för 26kr.
Väldigt billigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback