Drömmer mig bort som vanligt

Kan säga att jag jätte gärna vill ha långt fint hår, typ nu på en gång!
Vet exakt vad jag skulle färga till och kan säga att jag är sjukt sugen på göra det men tyvärr är mitt hår för kort eller ja inte för kort men det kommer inte se lika snyggt ut...
men iaf svart/mörkt brunt med röd dip dye... åhhh så snyggt!
Visst man kan alltid köpa löshår men palla, allt är alltid snyggast som orginallt.
 
Saknar faktiskt lite udda hårfärger.
Har inte direkt så galet färgat hår just nu, svart under hår med röd/brunt över och sne luggen har en svart effekt, fast jag trivs i det och det är huvud saken att man trivs med sitt hår eller att man trivs med vad som hellst.
 
Sen skulle jag bara vilja sitta under nålen och börja med min sleeve eller ja börja vart som.
Känner mig "desperat" och bara få mer bläck på kroppen.
Fast saken är den att jag orkar inte riktigt vänta på att jag ska se ut så som jag vill egentligen men hoppas inom en kort framtid så gör jag det!
 
Känns så skönt och skriva av sig på bloggen.
Få rensa ur sina tankar och för mig spelar det ingen roll att jag skriver grejer på bloggen.
Är inte direkt rädd för dela av mina tankar eller vad som till människor.
Enligt mig så finns det inga hemligheter egentligen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback