Onsdag

Hej!
Idag vakna jag upp hos en jätte mysig person, ville jag bara medela det!
Jag va sjukt jävla trött när jag vakna idag, hade verkligen lust och skippa mitt mitt möte men kände att jag ville va duktig och gå dit iaf.
Efter mötet gick jag snabbt runt på stan med Trampy.
Sen tog vi bussen in till Torshälla och jag fick skjuts hem till mamma, bara för kolla efter Jenna och Jesse.
 
Så jag sitter hemma hos dom just nu och väntar på klockan ska ticka lite snabbare.
För har lite roliga planer för kvällen men det avslöjar jag icke ;)
 
På fredag så fyller Sanna 20, sjukt att hon redan blir så gammal ;)
Haha, ett skämt det är inte gammalt men vet att hon kommer läsa detta inlägg så man måste skoja till lite!
Iaf så kommer vi fira henne först hos henne och sen blir det nog en krog runda.
BARA GO CRAZY DEN DAGEN! :D
happy, happy!
 
Hitta en bild på mig och Sanna som är tagen för 5-6år sen, aja det va ett par år sen iaf!
kan säga i förväg att bilden är inte serisös för 5öre! HAHAHA
 

Kommentarer
Julia ;DD säger:

Söta ni ä♥

Svar: Haha tack :)
Annie

2014-07-16 | 17:34:16
Bloggadress: http://llollan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback