Måndag

Hellu!
Idag i skolan så hade vi en väldigt lugn kundpass, typ 3 kunder eller något.
Så jag jobba med rester, sånt jag ligger efter med.
Hoppas verkligen jag hinner göra allt klart innan studenten!
 
Efter skolan åkte jag hem laga mat och satt lite framför datorn.
Sen fick jag ett samtal av mamma om jag ville sitta barnvakt.
Såklart kunde jag göra det när jag ändå hade inga planer för dagen + att umgås med småttingarna är aldrig fel :)
Medans jag satt hemma hos mamma så passa jag på och lära min lilla syster Jenna och börja gilla
One Direction & Justin Bieber, såklart börja hon göra det!
Va så kul när jag fråga vem som va snyggast så peka hon på Liam, sen fråga jag vem kommer efter osv.
Jennas snygging lista på 1D
1.Liam
2.Zayn
3.Louis
4.Niall
5.Harry
 
Barn är för söta, sen tyckte hon att Justin va snygg.
Hon har ingen dum smak på killar må jag säga för bara va 6år gammal.
 
Jag kom hem för kanske 10min sen, så nu blir det och hoppa in i duschen och glo på någon film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback