👟

Hej!
Idag va jag och Sanna på stan för att hon skulle köpa nya skor.
Det sluta med att båda köpte nya skor.
Jag behöver inte skor men dom är seriöst skönaste par jag har haft!!
Ändå ett bra köp!
Köpte dom från Deichmann för 299kr märket Vty.
Fick inge bra bild men dom liknar 
NIKE Air Force låga svarta.
Jag lämna Nikki kvar hemma hos Sanna ensam, så blev lite ensamträning för henne i 2-3 timmar.
Hon har förmodligen legat och sovit under tiden vi var borta, om jag känner min gris rätt 🐷💕

Nu sitter man hemma hos Sanna och diskuterar vad vi ska äta🙊
Blir nog nudlar, hahaha!



Kommentarer
Junitjej säger:

Ser ut att vara skön!

Svar: Det är dom verkligen också! :)
Annie

2015-05-12 | 21:01:45
Bloggadress: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback