om min olycka

Hej!
I tisdags var jag på sjukhuset igen, är där och besöker minst en gång i veckan...
Kan ju lika gärna flytta in, nä men det var väl inga bra resultat man fick därifrån...
Har fått en inflation i mitt finger, så få äta penicillin igen.
Från början va mitt långfinger bara brutet i toppen av fingret och köttsår.
Om det inte blir bättre nu så vet jag inte riktigt vad dom ska göra, kapa av fingret kankse?
 
Allt detta häde natten mellan 14-15 augusti, när jag fick mina fingrar klämda i en säkerhetsdörr.
Långfingret blev brutet, köttsår + nageln va påväg o låsna.
Ringfingret blev helt blått + nageln.
Resten av fingrana och handen blev helt uppsvullet.
 
Fick åka upp till akuten runt ca 5 på morgonen, fick vänta några timmar innan dom sydde igen mitt finger.
Sen fick jag åka hem ca 13:00, så var på akuten i ett par timmar.
 
Kan säga att den dagen är nog värsta dagen i mitt liv och denna månad har inte vart den roligaste heller.
 
Ska upp till sjukan imorgon igen, yey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback