1 Jan 2016

Hej!
Jag starta detta nya år men och börja tvätta massa kläder, sängkläder osv.
Ingen annna som kommer tvätta åt mig direkt men jag tycker det är faktiskt kul och springa i tvättstugan för man vet att man får nytvättade saker och det är super bäst.
ÄLSKAR NY TVÄTTADE KLÄDER! 
Dom doftar så gott och blir sköna.
 
Jag bestämde mig för stanna hemma igår för hade ingen aning hur Nikki skulle regera på raketer men hon brydde sig verkligen inget, skönt om inte annat.
Har en duktig hund.
 
Om ni läste mitt förra inlägg att jag skulle gå och titta på två marsvin igår så köpte jag faktiskt dom.
Blev en Marliyn & Tiffany, en riktig tjejlya detta ;)
GIRLPOWER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback