Flytt sugen

Hej!
Jag har inte skrivit på ett tag så kanske på tiden.
 
Har vart ganska mycket med kompisar på sistone, skönt men sen när man blir ensam så kan man känna sig ensam... Som tur har jag mina älskade djur här hemma.
 
Har faktiskt börja fundera om jag ska börja födda upp marsvin men bara en tanke jag har haft.
Får se vad det blir med den tanken, kanske sker eller inte.
 
Sen har jag börja känna på sistone att jag vill flytta till större och med balkong.
Trivs inte riktigt och ha sovrum och vardagsrum i samma.
Får se om jag nu skulle hitta något nytt ställe och flytt till.
Haha har inte ens bott länge i min lägenhet sen i December typ.
Helst av allt skulle jag vilja flytta till en ny stad för börja om.
Skulle va grymt skönt eller typ flytta till ett nytt land skulle va bättre.
Min dröm och bo i England, nära London.
 

Kommentarer
linah säger:

vilken sööt hund!! <3

Svar: Tack tack 😄
Annie

2016-03-08 | 12:24:30
Bloggadress: http://nouw.com/linaheve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback