Hundar!

Jag längtar verkligen efter och skaffa en egen hund!
Det är min "största dröm"... jag älskar verkligen hundar och kommer i framtiden ha säkert flera st samtidigt och testa på flera olika raser och se vilken hund ras man fastnar för.
Jag har haft en Siberian Husky och det kommer jag skaffa igen.
För hon bevisa till mig vilken underbar ras det är!!
Vet att det är mycket jobb med dom hundarna men det är verkligen värt tiden som man lägger ner, för hunden ska må bra och bli en bra hund.
 
Vill du ha hund?
Vilken ras isf? :D
 

Kommentarer
Pyret. säger:

Åh, siberian huskys är så himla fina!
Jag ska själv skaffa en grand danois och en engelsk bulldog!

Svar: Det är riktigt fina hundar, skulle också vilja skaffa dom raserna :)
Annie

2013-10-23 | 17:48:04
Bloggadress: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/
Blubb Svensson säger:

Siberian Husky är det bästa någonsin och värt varje sekund, vill skaffa en till inom några år. :D

Svar: Dom är helt underbara hundar! :D
Annie

2013-10-24 | 12:29:18
Bloggadress: http://blubbsvensson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback