Kort fattat mina senaste veckor 😁

Hej!
Har inte blogga pÄ ett bra tag, bland annat att jag har haft sÄ mycket annat och inte vart direkt blogg sugen...

Har börja jobba pĂ„ Ö&B igen, lite svĂ„rt och komma igĂ„ng med det men nĂ€r jag vĂ€l Ă€r dĂ€r sĂ„ kĂ€nns det inte som jag har vart borta i 2mĂ„nader.
Vanan ligger kvar, kan alla koder i huvudet.

Försöket bli sambo med en kompis och försökt fÄ tag pÄ hyresvÀrden i 2 veckor utan och fÄ tag pÄ honom, fy fan vad arg jag börjar bli!!!

Sen har mitt lilla hjĂ€rta haft öroninflammation sĂ„ sprungit hos veterinĂ€ren ett par gĂ„nger men nu börjar hon bli bĂ€ttre, som tur❀



Kommentarer
Jhennifers sÀger:

Kul att du vill komma igĂ„ng med bloggandet! Stackarn! Hoppas han blir bra snart ❀

Svar: Jo det hoppas jag med 😊
Annie

2015-11-18 | 14:17:27
Bloggadress: http://jhennifer.myshowroom.se
hjjonsson.blogg.se sÀger:

Åh vilken fin hund!

Svar: Ja vĂ€rldens finaste 😍
Annie

2015-11-18 | 14:20:56
Bloggadress: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback