25 December!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min sjutton års dag!
Bara ett jävla år kvar tills man blir arton! (kan ändå inte fatta att det är snart!)

Vakna upp för en stund sen hos Dennis :)
Fast han sover såklart.... ovanligt!

Igår så var det jul, som jag skrev i ett annat inlägg så skulle jag på morgonen vara hemma och öppna presenter, fast har fått allt i förväg förutom ett packet som låg ett par leopardmönstarde tofflor!
Jätte sköna! :)
Innan det har jag fått av mamma: 2 parfymer, näspiercing smycken, sen kan jag inte komma på just nu vad mer jag har fått.

Vid tre tiden blev jag hämtad av Dennis föräldrar, sen åkte vi till mormorn.
Åt mat, öppna packeter och fika :)

Fick ett present kort till kicks av Dennis mormor :)
Av Dennis fick jag: Lösnaglar, örhängen, present kort på kicks och ett solkort!
• Lycka till att jag ska bli brun sen! hahah ;)


~~You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen
Dancing queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, diggin' the dancing queen~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback