Min blogg.

Jag har en blogg för min skull och visst folk får läsa vad jag skriver om. (har inga hemligheter)
Oftast skriver jag om vad jag har gjort under dagen, vad jag känner, ger tips, mest filmtips men ibland kan det komma några andra tips som om hår (går ju på frisör linje)
Man kan tänka min blogg som en öppen dagbok!

•Är inte direkt mode intresserad, kör min egna grej!

•Musikgalen? JA! Love music!♥

•Älskar djur! skulle inte kunna tänka mitt liv utan djur!♥

•Gillar och ha kul! Mitt liv är som en fest! Har sina upp och nedgångar.

•När jag flyttar till min första ställe skulle jag vilja bo med mina vänner! (om man tänker lite som tv programet jersey shore, vänner som bor tsm, lagar mat tsm, har myskvällar tsm, festar tsm! That's Life!)

•Älskar och shoppa nya grejer! kan vara från en penna till ett par nya skor, blir glad över vad fan som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback