Torsdag

Hade inge lust och gå till skolan idag + så mår man illa lite då & då för ha bytt precis p-piller... och är lite smått förkyld... kul...

Mitt näs-piercingsmycke, har jag tappa hundra gånger idag... Snart kommer jag väl inte hitta den & då var den borta....

Vill ha tbx min navel-piercing! Ska antagligen skaffa tbx den innan sommaren igen! :)


Men imorgon är det fredag! Ingen skola för mig då heller... känns bara onödigt! men på kvällen har jag bjudit hem lite folk till mig :)
Ska bli trevligt!

Vill få lov nu! hoppas att stockholm blir av! för det skulle vara grymt och vara där på nyår! och såklart va med trevligt folk!!!
Inga folk man träffar direkt varje dag, men om det gick skulle det vara nice!

PUSSYS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback