Fredag

Igår efter skolan gick jag ut med Elly och va påväg till Dennis.
Vi skulle testa hur Elly regera på hans katter.
Elly ville leka med katterna men dom va lite rädda för hennes energi men ena katten va ändå nyfiken på henne :)
Dennis katter har aldrig träffat en hund förut.
 
Idag va jag inte i skolan för orka inte men men...
Åkte till Dennis på kvällen & vi gick förbi Madde för hon skulle färga mitt hår :)
Mitt hår va inte direkt snyggt... Rött/Brunt/Svart... Usch funkar bara inte, haha.
Men nu är det mörkrött, mycket bättre! man känner inte längre att man vill raka bort allt hår för det var så fult!
 
Har direkt inga planer för kvällen/natten. Kanske titta film med Dennis :)
Det var färgen jag köpte på Ica Maxi 74kr, har använt den förut för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback