Rubrik

Igår fick man sluta tidigare från skolan, skönt!! Vem fan orkar gå på en fredag till kl 16:00??
Fick sämsta dagen på en fredag... kul...
Efter skolan åkte jag hem och gick väldigt lång promenad med Elly (ibland känns det väldigt skönt & gå långt)
Senare åkte jag hem till Dennis, vänta på att hans syster skulle komma så jag kunde fläta in  syntetdreads på henne. Tar så jävla långt tid tankte på att hon har så tjockt hår!
Sen la jag mig och titta på The Lucky One, skit bra film!!! Värt och se filmen! :)
 
Nu har jag precis vaknat, passa på & sitta vid datorn när Dennis sover ;)
Känns lite dåligt att jag inte kan blogga varje dag eller huvudtaget inte kunna sitta vid min dator hemma (den har vart nu död i flera månader & ingen fattar vad det är för fel på den)
Ska väl snart äta fukost & titta på film :)
Bjuder på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback