Mina vänner från utlandet

I ondags kom ju alla folk från norge, danmark och finland till min skola, S:t Eskil.
Vår uppgift var och göra en film tsm.
Vi var fem olika grupper och min grupp gjorde den bästa filmen, delades ut pokaler.
Jag har haft väldigt kul med folket jag lärde känna :)
Klicka väldigt bra mellan oss alla.
Synd att man kommer inte kunna träffa dom tanke på dom bor ju så långt bort om man ens kommer träffa någon av dom i framtiden men det får man ju alltid hoppas på.

Det var ledsamt när dom åkte hem idag...
Gillar inte och säga hej då till folk speciellt när man kanske aldrig kommer se dom någon mer men finns ju alltid facebook och hålla kontakten men det är inte riktigt samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback