Morgon!

Vakna för en timme sen kanske, har inte direkt hunnit göra så mycket, än bara ätit frukost och satt mig framför datorn.
Ska väl sätta mig och titta på någon film :)

Har sovit hemma hos Dennis hela helgen.
Titta på filmer och tagit det lugnt.
Igår va jag och träffa några vänner, trevligt :)

Så har min helg sätt ut.

Veckan som kommer nu ska folk från Norge, Danmark och Finland komma till min skola och jag ska vara värd till en norska.
Kommer inte direkt förstå ett skit vad hon säger men man får hoppas att det går bra ändå.
Varför dom ska vara från onsdag-fredag i Sverige är för vi ska spela in en film tsm bara för det är en uppgift jag har i svenskan...
Men jag slipper ha vanliga lektioner.
 
Kommer inte kunna träffa någon först på fredag och imorgon så kan jag också.

PUSSYS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback