Tisdag

Hellu!
Denna dag har vart precis lika dan som dom här senaste dagarna.
Man vaknar upp hemma hos Dennis, åker hem för packa upp grejer och sen åker man till Dennis igen och spenderar resten av kvällen hos honom.
Fast idag så möblera jag om i hela rummet och Dennis hängde med för o hjälpa mig men det sluta med att jag gjorde allt själv för han låg och sov i min säng... Vad ska man säga om killar?

Ska fortsätta imogon och ställa grejer på sin rätta plats.
Har inte mycket och fixa längre så det kommer vara klart imorgon!!

Dennis pappa fixa iaf en av datorena den andra är bara och slänga åt helvete.
Bra att en funkar så blir man inte utan en dator hos min far.
Fast egentligen vill jag ha en sprilans ny dator + mobil.
Skulle vilja ha mycket nya grejer men man har inte så mycket pengar till och skaffa allt man vill ha.
Skulle vart så mycket bättre om man föddes rik, kunde man ha de senaste bästa grejerna :D
Slippa leva som en fattiglapp...

Aja min kväll blir bara och ta det lugnt och titta på film.
Antar jag, har inga andra planer.

PUSSYS!
 
Saknar mitt hjärta! (Hon ser ut som en liten björn på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback