Gårdagen

Hellu!
Igår så åkte jag hem till Ellen för umgås bara, lite senare kom Emelie också dit.
Vi drog och åt Thai mat, såååå gott men man blir äckligt mätt!
Där efter så hade vi inget och gö direkt så vi köpte dricka och drog till mig och hade en mys kväll.
Vi hade super kul och va uppe till kl 5 på morgonen så dom sov såklart över hos mig.
 
Jag är så taggad till och fylla 18, så det har blivit ganska mycket festand på sistone.
En uppvärmning för den stora dagen! ;)
 
Nu har jag fått mitt jullov och har ingen aning vad jag ska göra under lovet förutom supa och dra ut på krogen och bara ha massa skoj med mina vänner men det kan man inte göra varje dag... eller kan man? ;)

Kommentarer
Ellen H säger:

KLART MAN KAN ;D YOLO

Svar: HAHHA! ;)
Annie

2013-12-20 | 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback