Gårdagen

Igår var jag, Ellen, Emelie och Hanna hemma hos Sanna.
Vi drack och hade det trevligt tsm.
Senare mot natten drog jag och Hanna till en lokalfest där vi skulle träffa några och säga hej till.
Sa till dom andra tjejerna att jag skulle komma tbx inom 30min ungefär men jag som är så bäst på hålla tider var borta i 2 timmar.
Så Sanna, Emelie och Ellen drog ut på krogen ist...
Jag drog hem till Sanna själv bara för få sova och när Sanna kom hem var hon döds full och det blev bara massa kaos... helt crazy night om man frågar mig...
Allt blir inte alltid som man har planerat...
Jag tycker att kvällen var ändå helt okej förutom när Sanna kom hem full, det var inte kul någon stans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback