Onsdag

Hej!
Idag hade jag bara en lektion i skolan och det kändes så nice!
Där efter drog jag till Sanna för väcka liv i henne... Som har börja sova bort dagarna och va uppe nätterna lång...
 
Hon och jag var på stan och shoppa.
Jag har in skaffat mig nya jeans från H&M ett par vanliga svarta och jag hitta ett par jätte sköna leggings och mascara.
Där efter va vi i affären och köpte mat och go saker!
Alltid vi och ha våra mys kvällar med gottigheter.
 
Just nu sitter vi och tittar på Sex and the city.
Sen senare ska vi titta på Paradise Hotel.
Någon annan som följer Paradise Hotel? 
 

Kommentarer
Blubb Svensson säger:

SV: Vad snäll du är, tack! Trivs ju helt klart bättre med mig själv nu när jag nästan är täckt i det. :)

Svar: Ja men det är ju sjukt snyggt och ha massor av tatueringar!
Det är ju så jag också kommer se ut till slut ;)
Annie

2013-12-12 | 10:57:32
Bloggadress: http://blubbsvensson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback