Tisdag

Hej!
Idag hade jag bara frisör i skolan men hade inte direkt någon lust till och göra något så vi bestämnde oss för ha egen hårvård. (som vi själva bestämden utan lärarens lov, så busiga är vi, haha)
Jag färga bara mina ögonbryn och fick dom noppade, resten av tiden chilla jag bara.
 
Efter skolan åkte jag hem och fick någon ide om att jag var sugen på cheese balls...
Var väldigt nära på och gå till affären och köpa det men sen sa jag till mig själv att
"nu får jag skärpa mig & träna ist!", det var precis det jag gjorde, TRÄNA!
 
Gjorde olika magövningar, push ups, situps, crosstrainer och lyfte på hantlar. 
Allt det där gjorde jag runt en timme.
Känndes så skönt efter att jag inte gick till affären och träna ist.
Mitt sug efter cheese balls försvann för fick mina tankar på annat än på det.
 
Efter Duschen hade jag en "ta hand om dig" stund och det kändes verkligen lovley!
Var väldigt länge sen jag gjorde något sånt.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen med min one piece och titta på avsnittet från igår av Paradise Hotel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback