2013

Hellu!
Idag fyllde min bror 14år, fast vi ska fira honom imorgon (lördag)
Kan faktiskt inte förstå att han är så gammal redan, känns som det var bara han och jag nyss.
(Innan alla andra syskonen kom till världen)

Dagen börja med att jag och Dennis vakna upp hos mig runt 1 tiden, vid 2 skulle hans mamma hämta upp honom, så jag vart själv, titta på film för finns inget annat och göra hemma.
Runt 6 tiden drog jag ut för träffa Hanna och Simon, vi drog upp till Bonsai, spela UNO och med andra ord.
Det är fan roligare än spela data spel och sånt skit.

Hanna gav mig en sen födelsedags present, 3 nagellack
Färgerna: rosa, vit, glitter turkos och en ring. (Det är samma ring som jag tappa bort förra nyår)
Vart jätte glad över presenterna! TACK HANNA! :*

Blir och kolla Jeresy Shore hela kvällen medans Dennis spelar sitt jäkla wow....

PUSSYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback