Måndag

Hej!
Har bara vart hemma idag och inte gjort något speciellt direkt.
Har missa två söndagar Jeresy Shore, så får inte missa reprisen idag!!!!

Imorgon ska man till praktiken... orkar inte, så tråkigt!

Går bara runt och väntar på att få tatuerings tid!
Mamma ska ringa imorgon igen, så hoppas det finns tider!
Man blir bara mer sugen på tatuera sig när man ser andra göra det!

• Nu är det bestämt att Elly ska säljas, det finns en person som är intresserad och köpa henne, dom bor på landet och har haft hund förut (deras dog nyligen) för hennes skull så låter det som en bra familj och så får man hoppas att dom verkligen vill ha henne också!
 
 ❤Mitt fina hjärta! ❤
Älskar dig så otroligt mycket! Vill inte bli av med dig!
Vill ju att det skulle va du och jag sen när man flytta hemifrån!
Livet är så orättvist! Den här situation suger så jävla hårt!!!
Man vill inte förlora det som betyder mest!!!!!
Fast det är mycket bättre att du får en ny familj ist för avlivas...
Inte för något av dom valen, kommer göra så att jag har kvar dig.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, kommer alltid att tänka på dig, kommer alltid att älska dig! ❤
(så känner jag för Pepi än idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback