Här sitter jag på nätterna och bloggar!

Hellu!
 
Tänkte berätta vad som har hänt i mitt liv idag!
- Inget speciellt direkt!
Var och bada förut, kan säga att det var rättså kallt efter ett tag när solen gick ner!!
Har inte haft någon lust och sitta framför datorn idag...
och så titta jag nyss klart på alla avsitt av The Vampire Diaries, så nu får jag vänta på nya avsnitt...
Känns inte okej, tycker det är förspännande + ingen tålamod!
 
Imorgon är det planer på och åka till kungsör för grilla hemma hos Ellen! :)
Kommer bli kul men ingen drickande för min del!
 
PUSSYS!

Kommentarer
LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska säger:

Blogga på nätterna är bäst!

Svar: Haha ja :)
Annie

2013-07-18 | 01:56:39
Bloggadress: http://litziumworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback