Måndag

Hellu!
Inte så långt kvar tills skolan börjar igen! :(
Längtar speciellt inte till praktik... så grymt tråkigt bara!!!
 
Finns mycket som jag skulle velat gjort under sommaren men det här med pengar har ju inte funits mycket av.
Fast det finns planer om och åka på kryssning, hoppas det blir av!
 
Nu på lördag ska jag sitta barnvakt och då kommer jag få in pengar och då ska jag nog shoppa lite nya kläder!
Finns så mycket snyggt nu i affärena och man får ju en tår i ögat när man inte kan köpa det man hittar!
 
Har iaf köp ett nytt häfte till skolstarten från Erikslund, Västerås för bara 40kr!
Billigt och bra! :) men lite tråkig men det är skit samma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback