Onsdag

Hej!
Vakna för en stund sen och andledningen till varför jag vaknar alltid så sent är för jag sitter uppe hela nätterna och följer olika tv-serier.
Kan ju berätta att det kanske är inte den smartaste ideén men man har ju sommarlov så man har inget bättre för sig ändå.
 
Tv-serier jag följer på tv:n :
 • Snooki And Jwoww
 • Gerordie Shore
 • Teen Wolf
 
Tv-serier jag följer på swefilmer:
 • New Girl
 • The Vampire Diaries
 
Funderar på börja titta om Sex And The City, var något år sen man titta på den serien.
 
Tittar ni på tv-serien?
Vilka följern ni isf?
Har ni tips på bra tv-serien? :)
 
 

Kommentarer
elin säger:

mina favoriter är sex and the city, O.C , men jag följer nu pretty Little liars. och väntar på säsong 6 av sons of anarchy ASSSS BÄST! och självklart gossip girl är en super favorit

Svar: haha jaså ;)
Annie

2013-07-03 | 20:11:05
Bloggadress: http://eewesterlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback