Crazy!

Helt sjukt att imorgon så är det skolavslutning!
Vet inte ens vad jag ska ha på mig :(
Får leta upp något snyggt!!
 
Synd att man har inga passande klänningar, för skulle vart skönt och sommar feeling!
Sen skulle det va kul för använder aldrig klänning! Inte många som har fått sätt mig i det!
men det kommer, sen på studenten!
 
Jag kan inte förstå heller att det är bara ett år kvar till min student!
Den dagen kommer va crazy!
Fast det fula är att i min klass är vi bara 12st och alla andra klasser är dom mellan 20-30st, det kommer se så roligt ut när vi är på flaket sen!!  (vi får skaffa oss en liten)
Är osäker på om jag vill ha en vitklänning då, vill ju va udda precis som jag är ;)
 
Nu ska jag inte sitta och tänka på något som händer om ett år!!!
Får ju bara panik av tanken!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback