Hejsan!

Hellu!
Igår så var jag hemma hos en vän och chill dack så vakna jag upp idag men dunkade huvud för hade glömt dricka vetten innan jag somna... :(
Börjar kännas bättre nu!
 
Egentligen skulle jag åkt hem till Hanna för ha myskväll med några andra tjejer men känner att jag har ingen ork i kroppen :(
 
Tänkte lägga mig snart i sängen för titta på avsnitt som jag har missa av Tonårsbossen, tycker faktikskt att det pogramet är intressant för att kul och se vad ungdomar lägger pengarna på och se om dom ens klarar "uppdraget".
Jag tror att jag skulle kunna klara av det, tänker väldigt ekonomiskt men visst, vissa månader kan man slösa lite mer men man får unna sig ibland! ;)
 
Känns skönt och veta att man får snart sommarlov!
Dom två sista dagarna innan skolavslutningen så är det dagar som min klass ska umgås men varandra och ha kul fast vet inte om jag kan hålla med om att gå på Parken Zoo och spela brändboll är så kul...
Det sjuka är att exakt om ett år så är det jag som ska ta studenten, helt sjukt!!!
Längar så mycket men längar inte till att jobba men det gäller och hitta något man trivs med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback