min helg

Hellu!
Har inte haft någon möjlighet till och suttit vid datorn, haft fullt upp hela helgen! :)
 
Fredag:
Ida och Eveline kom till Eskilstuna för hälsa på mig.
Det första vi gjorde när dom kom var och gå på stan.
Det är rea i alla klädaffärer så Eveline köpte massa kläader, Ida köpte ett linne och jag köpte ett linne och en kjol.
Mitt linne kosta bara 50kr och kjolen 199kr, väldigt snygga!
 
Efter det drog vi hem till mig och laga mat.
Drog på fest och efter det så drog vi och mötte upp boysen.
Var ute till klockan 4 på natten/dagen... vissa lägger sig då medans andra vaknar.
 
Lördag:
Vakna runt 2-3 tiden.
Gick till affären för jag behövde comviq, sen drog vi hem och chilla bara.
Till middag vart det pizza för min del och dom köpte kycklingsallad och pasta med oxe.
Efter det drog vi på fest för va med boysen igen.
Drog till donken, runt 1 tiden...
Mötte vi upp alla andra igen och var ute till klockan 4 igen.
 
Söndag:
Vi vaknade vid 3 tiden, fixa oss, åt jordgubbar med glass.
Dog till bussen för dom skulle hem med tåget 18:00.
 
Nu sitter jag hemma hos Dennis och äter thai mat, så gott!!! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback