min kväll

 Hellu!
Jag var hemma hos Hanna för någon timme sen och avfärga hennes hår, för hon ska försöka få ljusare hår.
Men kunde tyvärr inte hjälpa henne med själva färgen för då skulle jag hem och titta på Teen Wolf, så spännande längtar till nästa torsdag!!!
Så hennes mamma hjälpte med det ist.
Ska träffa henne igen efter hon är klar där hemma! :)
 
Under tiden jag väntar så har jag baka en kladdkaka för var så grymt sugen på chocklad!! mums
Den vart väl helt okej, kunde blivit bättre om inte själva fomen skulle vart så konstig...
rann ut smet när den var i ugnen... fattar inte hur det gick till... så det fattades lite smet på halva sidan så det vart inte så kladdigt men den var god! :)
Är man chocklad sugen så skiter man i vad för chocklad det är, bara att det smakar gott!
 
Fast bästa skulle va en marabou!!!!! åhh får pengar imorgon så får gå och köpa mig en då!
 
Vilken är eran favorit marabou?
Mina är Daim och Saltlakrits!
 
 
 
 

Kommentarer
Mariie säger:

Min favorit är Daim och bubbel :D

2013-07-01 | 16:23:41
Bloggadress: http://mmaolii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback