My day.

Hellu!
Har vart och hälsa på hemma hos mamma idag.
Satt och umgicks med henne.
Titta på Peter Pan 2 med Jenna efter hon och Jesse kom från dagis.
Har iaf någon och titta på tecknade filmer med ;)
Jag kommer nog aldrig sluta titta på Disney filmer!! - Kid for life med det!
 
Efter jag hade vart där så gick jag ut och träffa Hanna i några timmar :)
När jag gick hem till Dennis så möte jag upp honom i trappen för han skulle iväg och träffa Trampy så jag hängde på där.
 
Så nu sitter man hemma hos Dennis och har funderingar på lägga mig i sängen för glo på film och sen sova.
 
Imorgon någon gång efter man har vakna ska jag träffa Patricia.
Har inte träffa henne sen december så det är ett jävla bra tag sen det, inte bra :/
Kommer säkert va med henne hela dagen/kvällen, brukar bli så iaf.
 
Mina och Patricias fina stunder genom åk 7-9
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback