Söndag

Hej!
Idag har man vart och köpt sommar skor till pojken, vart ett par vanliga svarta skor.
Killar och köpa skor tar dom första bästa och provar sen köper man skorna för man orkar inte prova några andra.
När jag köper skor provar jag flera stycken och ser vilka är snyggast + skönast sendan bestämmer man sig för vilka par skor man köper.
 
Blir och äta pizza idag, ingen orkar laga mat... haha ;)
 
Senare ska jag titta på Snooki & Jwoww, idag ska ju Snooki föda ut sin unge, ska bli spännande och se det!
 
Geordie Shore ikväll klockan 21:50, måste få se det ikväll för missa förra gången för TV:n var upptagen...
Vart ganska irriterad när man börjar följa pogram vill man ju inte missa ett enda avsnitt, så känner jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback