Tisdag

Hej!
Börjar bli frisk, känns väldigt skönt!
 
Om ungefär om en halv timme ska jag åka mot Kungsör för träffa Ellen och Emelie.
Blir och grilla god mat och dricka sig lite med good music.
Kommer spendera hela dagen där och antar att man sover över också.
 
Har känt Ellen sen dagis, 14år har hon alltid vart där för mig!
Människan jag litar till 1000% och kan berätta allt för!
Min bästavän som jag älskar så mycket! :*
 
Jag och Ellen på bilden första är ifrån sommeren 2010 och andra är ifrån vintern 2012.
 
 

Kommentarer
Ellen säger:

åh vad fint skrivet finaste annie :')
älskar dig bästavän!! (herregud vilka bilder haha) <3

Svar: Love you :*
Annie

2013-06-11 | 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback