Torsdag

Hej!
Igår var man hemma hos Ellen i Kungsör, Emelie var också där.
Vi hade tacokväll och så drack man lite.
Vart lite dans också med bra musik :)
 
Kom hem för en stund sen, hoppade in i duschen.
Nu sitter jag och väntar på Hanna ska svara på sms, så vi kan träffas.
 
Imorgon kanske kommer Ida från stockholm och hälsar på.
Var sist i januari vi träffades när jag var där med min klass, så passade jag på och träffa alla vännerna i stockholm.
Händer inte så ofta att man träffas, tycker det är synd för dom är så härliga personer!
Blir säkert att man täffas mer sen när man har jobb och tjänar in sina egna pengra.
 

Kommentarer
Anneli säger:

Sv:Till mig tjatar dom om,om att jag ska börja använda tandtråd hela tiden xD haha

2013-06-27 | 21:45:11
Bloggadress: http://Anneliih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback