Torsdag

Hej!
Idag vakna man vid 15:00, fattar inte hur man kan sova så länge...
Hann sitta ett tag vid datorn innan Dennis och hans mamma skulle till Ö&B för köpa fiske grejer, hängde med dit.
 
När vi kom hem fick jag ryck att jag ska börja träna resten av sommaren, får vi se hur det går med det!!
Börja träna idag, gick och jogga på gåbandet i 30min och brände ner 172 kalorier.
Det är väl en start för någon som inte har träna på 1-2år och har fått sämsta kondisen!!
Att ta en kall dusch efter är det BÄSTA som finns!!!
 
Mitt mål skulle vara gå ner 15-20kg, fast skulle va nöjd om man gick ner 10kg.
Ska försöka mitt bästa med och tänka på vad jag äter och hur mycket man stoppar ner i munnen + träna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback