Hellu.

Igår var man ju på bio och den filmen var jätte bra men filmen va på 3D och gillar inte direkt titta på 3D filmer,
men den var bra gjord.
Efter bion så drog man till Mia och det var rättså mycket folk och man träffa folk som man har inte träffat på ett tag så det var trevligt :)

Idag har jag titta på alla The Fast Ande The Frious filmerna var ett tag sen man titta på dom.
Lägtar tills den nyaste ska komma ut!

Har ocskå idag hämtatd resten av alla mina saker hemma hos mamma för ska ju bo hos min pappa nu.
Tog två timmar och flytta alla grejer, fick åka tre gånger med bilen fram och tbx.
Va smått jobbigt och bära grejerna...
Fast det känns skönt att det är gjort nu.

Blir och ta det lugnt resten av kvällen med min boy.

PUSSYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback