Måndag

Hej!
Vart i skolan idag, hade frisör och därefter skulle jag ha svenska men fick arbeta hemma om jag ville.
Klart att jag åkte hem men läsa boken får jag väl göra senare ikväll eller imorgon.

Skulle fixa mitt löshår genom och använda min inpackning som innehåller röda pigment.
Men såklart hade jag det ungefär i 1 timmen och det vart väldigt rött... Känns ju så lyckat...
Men det är svårt och veta vilken färg löshåret ska bli för vet ju inte ens vad jag vill ha för hårfärg men en sak är säkert att jag inte ska ha någon hårfärg som innehåller väldigt mycket guldiga pigment.
(passar inte riktigt i såna hårfärger)

Imorgon ska man till praktiken och det känns ju inte direkt så kul... Har tröttna va där borta men det ett måste att jag är där fast jag inte vill det direkt.

PUSSYS! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback