HEEEEEEEEEEEJ!

Ska berätta lite om min vecka!
 
Onsdag:
Åkte till Västerås med min klass för besöka en hårsalong för att shoppa hårprodukter.
Köpte bara en inpackning som innehåller färgpigment i.
Revlon Nutri color cream - 740 copper, kände att jag ville frächa upp mitt hår ist för behöva färga håret.
Sedan åkte vi till Erikslund för och shoppa!!
Köpte bara ett kortlek som är lika stort som mitt ansikte!
Sånna skoldagar kan man ha oftare tycker jag!!
Efter våran resa gick jag till Sanna för vi skulle grilla och det var kul!
 
Torsdag:
Maxifestivalen som skolan hade fixat, på morgonen fick man lyssna på en man som hade vart med på andra världskriget och han va bara 5år gammal när det börja! Hemsk historia!!
Sen hade jag omprov i matte tre olika, men det gick ganska bra så jag hoppas att jag är godkänd nu!!
Resten av dagen så hade alla olika pogramen fixat någont som hade med deras pogram och göra, som min klass fick fixa hår :)
Efter skolan så träffa jag Sanna och va med henne hela kvällen.
Fick besök hem till henne av hennes syster och två vänner till henne.
Någon timme innan man skulle hem så kom Hanna & Emelie på besök!
Jag och Hanna tog bussen tsm hem.
Satt och snacka lite innan vi drog hem, hem! ;)
 
Fredag, idag:
Maxifestivalen fortsätter!
Skoldagen börjar med att få lyssna på en författare som har skrivit en bok om nätmobbning.
Vi fick sitta och lyssna på henne i en timme så det vart långtråkigt!
Efter det lunch, sedan skulle hela skolan gå på led genom stan!
Vi stoppade hela trafiken på stan och gjorde mycket oväsen ifrån oss av visselpipor, trumor, skrik, sjöng på ramsor och varje klass hade något tema och kläut sig, våran klass hade bara hattar på oss.
Sen satt vi på en "ö" och grilla korv och lyssna på folk som spela olika låtar.
 
och nu sitter jag hemma hos Dennis och har entligen helg!!! :D
Fast har haft en chillvecka under skoltid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback