Tisdag

Hej!
Idag hade jag min sista praktik dag och det känns väldigt skönt!!
Men sen i 3:an kommer man ha det igen och det känns inte kul för det är det sista jag vill göra/ha!!
Vill vara i skolan ist och ha kunder där men nej det går ju inte...
Som sagt man kan inte alltid få som man vill i detta liv... :(
 
Efter jag hade slutat så gick jag hem till Dennis.
Han ligger i sängen och tittar på film medans jag sitter framför dator, vi är ju såååå sociala ;)
Nej grejen är den att filmen han tittar på verkar inte bra så sitter och bloggar ist!
 
Resten av skol veckan blir chill!
På fredag har jag tänkt och klippa mig för vi ska ha egenhårvård i skolan :)
och efter skolan så har jag planer på träffa en vän, så får se vad som händer!
Kanske blir att man chill dricker lite eller drar på fest får se vad vi känner för och göra.
 
♥♥♥Saknar min plutt!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback