Torsdag

Hej!
Idag så hade min klass sovmorgon till 11:30 tanke på att vi inte skulle ha första lektionen, matte.
Så skol dagen börja med idrott, lunch och sen historia som jag fick reda på att jag har blivit godkänd  :D
Sen efter skolan åkte jag hem snabbt innan jag tog en sväng till mamma.
Fick två shorts av henne från Gina Tricot ett par militär och ett par hel svarta, väldigt snygga.
Inlägget innan så finns det blid på militär shortsen och dom svarta är exakt likadana.
Efter jag hade vart hos henne så drog jag hem till Dennis, sitter hemma hos honom just nu.
 
Nästa fredag så får man pengar och är jätte osäker på om jag ska köpa en avslutnings klänning.
Får se vad jag bestämmer mig för.
Det är ju inte alls många dagar kvar till att skolan slutar!!!

Kommentarer
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥ säger:

sv; haha ja jag kommer typ också bli så för jag har typ asmånga tatueringsplaner, hihi :D

2013-05-23 | 19:53:25
Bloggadress: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback