Torsdag

Hej!
Efter skolan åkte jag hem och tänkte fixa till mitt rum för det är fortfarande massa grejer överallt.
Skulle testa en lavalampa om den funka men det gjorde den inte när jag tände på on knappen.
Så jag skulle titta på lampan i satt löst eller om lampan va bara gammal så börja jag vrida och vända på den, till slut smälde lampan och lampan gick i två bitar och dessutom gick proppen i nästan varje rum i huset.
Va ensam hemma vet ej hur man byter ut proppar så va utan el.
Kunde inte titta på tv men datorn funkade konstigt nog.
Sen vart jag så uttråkad så drog hem till Dennis, sitter hemma hos honom just nu.
Ska åka hem om någon timme, så får man hoppas att elen är fixad där hemma.

Imorgon är det äntligen fredag, skoldagen kommer nog gå snabbt för första lektionen ska jag ha samhällkunskap + ha muntligt i nationella/matte, sen frisör och skoldagens avslut blir och titta på teater efter det får man sluta.
Nästa torsdag och fredag är man ledig!
Inte många veckor kvar till sommarlov! :D

PUSSYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback