Fredag

Hej! :D
Haft fullt upp hela dagen!
 
Dagen börja att man va i skolan, efter det var jag tvungen och åka hem för hämta min kompis tröja för kunna lämna den till Hanna så hon kunde lämna den vidare.
Hade bråttom hem och såklart var bussen 20min försenad...
Fick springa hem och hämta tröjan och springa tbx till busshållsplatsen och då va bussen 10min försenad...
Kan säga att jag hatar bussar idag!!!
 
Träffa Hanna på stan och vi drog till en pizzeria för äta, hade inte ätit mat på hela dagen för hade inte hunnit...
Kan säga att jag var döds hungrig.
Efter det gick vi runt på stan och titta på kläder, hitta såklart en snygg tröja på Carlings nu när man inte har pengar till det... så typiskt!
Köpte ett hopprep på BR för det är en jätte bra träning om man vill bli i bra form, ett tips! :)
Såklart måste man ha ett snyggt hopprep och såklart väljer man Hello Kitty för 60kr.
 
Efter det hämta jag blommor från en klasskompis praktik och dom blommorna skulle jag lämna hos min lärare som har vart sjuk jätte länge och så gulliga som vi är i klassen bestämde vi oss för köpa blommor åt henne ;)
Efter man hade lämnat blommorna så följde jag med Hanna till bussen för hon skulle iväg och jag drog till Madde för hämta töjning smycken som jag får låna av henne.
Slipper man köpa egna, så min plan är att börja töja mitt öra idag! :D
Efter jag hade vart hos henne åkte jag hem och nu har jag vart hemma ett tag.
Min plan är att bara ta det lungt resten av kvällen/natten.
 
Imorgon ska man hem till mamma och fira Jesse på riktigt eller då alla gäster kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback